Menu

poniedziałek, 26 września 2016

Wycieczka do Wrocławia - wrzesień 2016

W dniach 17-18 września 2016r. wybraliśmy się na wycieczkę do Wrocławia. Mieliśmy już okazję w zeszłym  roku na to, by poznać bliżej Wrocław, jednak nie udało nam się wtedy obejrzeć pokazów z laserami na Wrocławskich Fontannach, na których to bardzo nam zależało. Postanowiliśmy to nadrobić w tym roku. Tym razem wybraliśmy się na wycieczkę z naszymi rodzicami i opiekunami. Dzień rozpoczął się słonecznie, lecz im bliżej Wrocławia tym więcej chmur i niestety deszczu. Taka pochmurna pogoda towarzyszyła nam przez cały wyjazd. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Starego Rynku, na którym czekała na nas pani przewodnik, która oprowadziła nas po najciekawszych zakamarkach i opowiedziała o zabytkach.  Następnie udaliśmy się na pyszny obiad  i ciepłą herbatę, żeby rozgrzać się w ten chłodny dzień. Po posiłku wsiedliśmy do autobusu, który zawiózł nas w okolice Hali Stulecia, gdzie mięliśmy zobaczyć Fontanny. Pokaz był przepiękny i wszyscy go z zaciekawieniem oglądaliśmy. Nawet pogoda nie była nam straszna. Po pełnym wrażeń dniu udaliśmy się do hostelu i poszliśmy spać. Na następny dzień po pysznym śniadaniu, jakie przygotowali dla nas pracownicy hostelu pojechaliśmy na zwiedzanie wrocławskiego Afrykarium i Ogrodu Japońskiego. Mimo chmur na niebie deszcz do nas nie zawitał i udało nam się obejrzeć wszystko to, na czym nam zależało. W trakcie zwiedzania zrobiliśmy sobie małą przerwę na kawę i ciastko, żeby doładować energię na dalszy spacer. Pełni wrażeń wsiedliśmy do autobusu i wyruszyliśmy w drogę do domu. Na trasie czekał na nas smakowity obiad w restauracji w Lesznie. Najedzeni wsiedliśmy do autobusu i wróciliśmy do Poznania. Wycieczka bardzo nam się podobała i cieszymy się, że mieliśmy po raz kolejny okazję wspólnie razem wyjechać i przeżyć niezapomniane chwile.