Menu

czwartek, 26 listopada 2015

Wycieczka do Wrocławia - 2015

Na początku listopada wybraliśmy się na dwudniową wycieczkę do Wrocławia. Byliśmy bardzo podekscytowani tym wyjazdem, bo wiedzieliśmy, że czeka na nas dużo atrakcji.
W czwartek z samego rana na parkingu przy supermarkecie czekał na nas autobus. Każdy usiadł z zaprzyjaźnioną sobie osobą. Droga była bardzo przyjemna, dlatego nim się zorientowaliśmy byliśmy już na miejscu. Pierwszą atrakcję stanowiło zwiedzanie wrocławskiego Zoo i Afrykarium. Mieliśmy okazję pooglądać tam wiele egzotycznych zwierząt, których nie można spotkać w żadnym miejscu w Poznaniu. Po długim spacerze i wielkich emocjach byliśmy bardzo głodni wybraliśmy się do restauracji „Dominium”. Tam czekała na nas pyszna, ciepła pizza i gorące napoje.  Wszystkim bardzo smakowało i najedzeni wróciliśmy spacerkiem do Hostelu, w którym mieliśmy zapewniony nocleg. Po drodze mogliśmy podziwiać uroki pięknego miasta, jakim nie wątpliwie jest Wrocław. Po przybyciu do hotelu każdy z nas miał chwilę przerwy na kawę i herbatę. Następnie wystroiliśmy się i  ruszyliśmy spożytkować resztki energii podczas długo wyczekiwanej dyskoteki. Bawiliśmy się tak dobrze, że tańczyliśmy do ostatniej piosenki. Wymęczeni wróciliśmy do swoich pokoi, w których szybko ułożyliśmy się do snu. Na następny dzień rano, po przebudzeniu, czekało na nas pyszne śniadanie. Najedzeni spakowaliśmy wszystkie torby i dalej ruszyliśmy w drogę, żeby poznawać miasto. Najpierw wybraliśmy się na spacer po rynku, na którym próbowaliśmy odnaleźć krasnale, które są charakterystyczne dla tego miasta. Na końcu spaceru czekała na nas gorąca czekolada. Było przepysznie! Następnie wszyscy razem wróciliśmy do autobusu, aby podjechać na ostatnią już atrakcję w mieście, a był to punkt widokowy w budynku Sky Tower. Wjechaliśmy na 49 piętro, z którego było widać przepiękną panoramę miasta Wrocław. Pełni wrażeń wsiedliśmy do autokaru, który zabierał nas już powrotem  do Poznania. Po drodze zatrzymaliśmy się jeszcze na smakowity obiad w restauracji w Lesznie. Najedzeni i zadowoleni wróciliśmy do Poznania, gdzie czekali na nas nasi kochani rodzice i opiekunowie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wycieczki i nie możemy się doczekać kolejnej.