Menu

piątek, 31 października 2014

Baranówek - Puszczykowo 2014

W dniach 6-7 października 2014r. miała miejsce niezapomniana wycieczka Baranówek – Puszczykowo.

W poniedziałek rano zebraliśmy się przed Ośrodkiem, skąd autokar zawiózł nas do Baranówka do Fundacji Stworzenia Pana Smolenia. Pogoda była wspaniała. Po śniadaniu, które zjedliśmy na świeżym powietrzu, rozpoczęły się bardzo ciekawe zajęcia. Panie Agnieszka i Dorota opowiadały nam o koniach, uczyły nas, jak je pielęgnować i okazywać im sympatię, a Pan Marian powoził. W trakcie wycieczki bryczką mieliśmy okazję pozwiedzać okolicę. Wspaniale było głaskać zwierzaki, a przejażdżka konna przysporzyła wielu pozytywnych emocji. Orchidea i Kokarda wykazały się wyrozumiałością i wielką cierpliwością. Uwieńczeniem naszego pobytu było ognisko, na którym upiekliśmy obiadowe kiełbaski. Podziękowaliśmy serdecznie za gościnę i udaliśmy się w dalszą drogę naszym wesołym autokarem.

Około godziny 16 dojechaliśmy do hotelu Wielspin w Puszczykowie. Rozlokowaliśmy się w pokojach, pograliśmy w gry stolikowe i uskuteczniliśmy inne rekreacje, a po pysznej dwudaniowej kolacji przywdzialiśmy najlepsze kreacje, zrobiliśmy makijaże i wytworne fryzury i oddaliśmy się tańcom – wygibańcom podczas dyskoteki. Bawiliśmy się wybornie w rytm naszych ulubionych przebojów. Po kąpieli udaliśmy się na nocny wypoczynek.

We wtorek rano wstaliśmy wypoczęci, w dobrych nastrojach i gotowi na kolejne atrakcje. Po śniadaniu, zrobiliśmy sobie spacer do muzeum Arkadego Fiedlera. Wnuk podróżnika oprowadził nas po niesamowitej wystawie. Zwiedziliśmy także piramidę (identyczną, jak piramida Cheopsa), replikę statku Kolumba (identycznego, jak ten, na którym odkrył Amerykę) oraz wiele innych ciekawych eksponatów.
W przymuzealnej restauracji Mipetraka  posililiśmy się wybornym obiadem.  Po ostatnich chwilach relaksu w dobrych humorach wróciliśmy do Poznania. Wycieczka była bardzo udana.